Comenzi, Retururi & Schimburi

1. Folosind magazinul online: 

Caută produsul dorit: poţi căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afişat în stânga denumit: CATEGORII.

Adaugă produsele dorite în coşul de cumpărături prin selectarea butonului “Adăugă în coş.”

Poţi adăuga în coş mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ţi comanda:

După adăugarea fiecărui produs, poţi vizita oricând coşul de cumpărături, unde poţi să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunţi la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare şi livrare comanda:

După adăugarea produselor dorite în coş, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metodă de plată dorită şi modalitatea de livrare preferată.

Nu uita să citeşti termenii şi condiţiile şi să bifezi căsuţa “Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “PLASEAZĂ COMANDA”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

2. Folosind adresa de e-mail sau formularul de trimis mesaje afișate în pagina Contact.

3. Telefonic la numărul de telefon: 0727 373 105 / 0730 750 489

Potrivit Ordonanței OUG 34/2014 – privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Dreptul la retur este aplicabil doar PERSOANELOR FIZICE.

Puteți descărca formularul de retur aici: Formular Retur . Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu.

Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
• Produse desigiliate
• Produsele al căror ambalaj original este deteriorat
• Produsele utilizate

Da. În cazul în care doriți să schimbați un produs, acest lucru este posibil în condițiile următoare:

– condiții

Returnarea banilor se face rapid, sub 15 zile, dacă plata s-a făcut ramburs. După ce returul tău a fost acceptat, îţi vom restitui suma aferenta în contul specificat de tine sau pe cardul de debit sau de credit, în cazul în care ai plătit online.

Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta telefonic la numărul 0727373105 sau pe email la office@detergentiprofesionali.ro . Orice conflict apărut între SC SEB TRADE SOLUTIONS SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. SC SEB TRADE SOLUTIONS SRL se obligă să restituie clientului (persoană fizică) sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data denunțării de către dumneavoastră a contractului.
În cazul în care concilierea amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești.

Cum Livrăm?

– Livrarea se face prin serviciul de Curierat Rapid pe întreg teritoriul României, cu excepția județului Cluj, unde livrarea se face cu mașinile proprii zilnic, de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.

– Produsele comandate și confirmate se pot ridica și personal de la depozitul nostru din Luna de Sus, Cluj, 407281/ Str. Mihai Eminescu, Nr. 5C, Hala C1, zilnic de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.

Momentan livrăm doar pe teritoriul României.

Livrarea se va face oriunde în România în termen de 2-4 zile, în funcție de localitatea de destinație. Acest timp se calculează din momentul în care s-a convenit asupra modalității de plată. 

Veți primi și factura corespunzătoare, împreună cu produsele comandate, pe care vă rugăm să o păstrați. În cazul în care, comanda nu ajunge până la data programată, vă rugăm sa ne contactați la nr. de tel. 0727 373105 sau la adresa de e-mail: office@detergentiprofesionali.ro

1. Gratuit în Cluj-Napoca și județul Cluj, pentru comenzi de minim 150 lei (fără TVA).
2. Gratuit în toată România pentru comenzi de peste 500 lei +TVA. În orice județ al țării unde există centre ale curierilor rapizi agreați de către detergentiprofesionali.ro. Pentru kilometri suplimentari, transportatorul percepe taxe suplimentare care vă vor fi comunicate. Excepție fac comenzile atipice, produsele de volum ce necesită un transport special și pentru care costul de transport va fi comunicat înaintea finalizării comenzii.

3. Tarif fix de 25 lei – pentru comenzi mai mici de 500 lei (fără TVA), în orice județ al țării unde există centru de curierat. Excepție fac comenzile atipice, produsele de volum ce necesită un transport special și pentru care costul de transport va fi comunicat înaintea finalizării comenzii.

Metode de Plată

1. Plata numerar în lei, cu ridicare de la sediul nostru din Luna de Sus, Str. Mihai Eminescu, Nr. 5C, Hala C1, Jud. Cluj .

2. Plată cu Ordin bancar (avans sau termen) în baza facturii proforme primite pe e-mail.

3. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzactiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Da. Folosim procesatorul de plăți securizate euplatesc.ro al S.C. EuroPayment Services S.R.L., companie înființată în anul 2004. Certificată ISO/IEC 27001:2013 (Sistemului de Management al Securității Informației) și SR EN ISO 9001:2015 (Sistemului de Management al Calității).

Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 – Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri.